פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

כלוב רשת לחתול

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
2
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

 

למרות שחתולים הם חמודים מאוד והם חית מחמד נהדרת לכל גיל צריך לזכור שעדיין מדובר בבעל חיים שצריך להתנהג אתו באחריות ובזהירות. כאשר לוקחים חתול למקום חדש, לדוגמה כאשר עוברים דירה, החתול יכול להיכנס ללחץ רב ולהשתולל ברחבי הבית ואף לברוח החוצה. אנו ממליצים שלא לשחרר חתול במקום חדש כאשר אין לכם דרך לשמור על ולהרגיעו. דרך שימושית ביותר לעשות זאת היא על ידי כלוב רשת לחתול. את הכלוב ניתן להניח באחד מחדרי הבית ובתוכו לשחרר את החתול. בתוך הכלוב יהיה לחתול מקום להסתובב ולזוז אך הוא לא יכול לברוח בבהלה. מתוך הכלוב החתול ילמד להכיר את הבית – לשמוע רעשים, להריח ולראות. לאחר זמן מה בו החתול יבלה בכלוב תוכלו לשחרר אותו לחלל הבית בבטחה.

שימושים לכלוב רשת לחתול

לכלובי רשת יכולים להיות מספר שימושים נוספים. כלוב רשת לחתול הוא כלוב לכל דבר וניתן לשאת בו את החתול לווטרינר. אם אתם מביאים בעלי חיים חדשים לבית תוכלו לשים את בתוך הכלוב את החתול או את בעל החיים החדש ולתת להם להתרגל אחד לשני דרך הרשת וכך הם לא יוכלו לפגוע זה בזה. בנוסף, אם החתול מתנהג בצורה חריגה או משתולל תוכלו להכניס אותו לכלוב כדי שיירגע. כל הכלובים שאנו מחזיקים בג’ונגל של אלי עשויים ממתכת חזקה שתעמוד גם בפני בעל החיים הפראי ביותר. כמו כן, הכלובים תוכננו במיוחד על מנת הבטיח שהחתול לא יכול לפגוע בעצמו.

הג’ונגל של אלי – הבית של החתולים

בג’ונגל של אלי תמצאו מגוון מוצרים לחתולים לכל מטרה. כלוב רשת לחתול וכלובי נשיאה, רתמות ורצועות מיוחדות וקולרים נגד מזיקים, משחקים, אוכל יבש ורוטב איכותי מבית החברות המובילות בעולם ועוד המון דברים שיעשו את החתול שלכם לשמח ביותר בעולם. כאן באתר תוכלו לראות את קטלוג המוצרים ולבצע הזמנות עם משלוחים עד הבית. יש לנו ניסיון של עשרות שנים בגידול בעלי חיים ואנו שמחים לשתף עם הלקוחות שלנו את הידע שלנו. מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני, במייל ובאתר או להגיע לסניפים, נשמח לשרת אתכם באדיבות ולהעניק לכם כל מה שתבקשו. הג’ונגל של אלי – הבית לחתולים ולאוהבי החתולים.